Menü

Szállodáknak

Pörgesse fel a munkaerőszervezési folyamatokat, és oldja meg könnyedén az adminisztrációt, feleslegesen kinyomtatott dokumentumok nélkül a MUQI-val!

Ajánlatkérés

A szállodaiparban mindig a vendég az első. Az ő kényelmének, nyugodt pihenésének biztosítása azonban nem lehetséges motivált, elégedett dolgozók nélkül, ennek eléréséhez, és a sok alkalmazott munkafolyamatainak összehangolásához viszont komoly szervezésre van szükség a háttérben.

Hogyan segít a MUQI?

Nagyobb létszámú csapat, vagy több szálloda esetén komoly logisztikai kihívásokat tartogathat magában a munkaerőszervezés. Nem is beszélve az erőforrás-igényes dokumentációról, hiszen a dolgozók, idénymunkások be- és kiléptetésének az adminisztrációja, a jogviszonyok és a bérek nyilvántartása, valamint a szabadságolások megtervezése is időrabló folyamat a megfelelő rendszer híján.
A MUQIban azonban mindezt könnyedén kézben tarthatja, hiszen az összes információ egyetlen könnyen kezelhető, hatékony rendszerben fut össze. A MUQI tervezésénél figyelembe vettük a szállodaipar sajátosságait is, ezért a fentieken kívül időbélyeges dokumentumkezelés, online Tűz- és munkavédelmi oktatás + vizsgázási lehetőség és egykattintásos szabadságkérelem-engedélyezés is helyet kapott a szoftverben, amit bérszámfejtő modullal, automatikus jelenléti ívvel, valamint heti/havi beosztástervezővel is kiegészítettünk.
Bízza a MUQIra a munkaerő-szervezés és -nyilvántartás monoton feladatait, és fókuszáljon arra, ami üzletileg igazán fontos a cég sikereihez! Kérjen ajánlatot most!

Kiemelt funkciók